مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-13اقتصادي

تصمیم شورای شهر قزوین نباید به ضرر پاکبانان باشد


پاک سازی مناطق یک روز در میان به ضرر پاکبانان و به سود پیمانکار است؛ پاکبانان شرایط سختی دارند و گاهی بیش از یک ماه حقوق دریافت نمی کنند درحالی که پیمانکاران موظف هستند در تاریخ مقرر حقوق پاکبانان را واریز کنند؛ - ایسنا/قزوین عضو شورای شهر قزوین گفت: پاک سازی مناطق یک روز در میان به ضرر پاکبانان و به سود پیمانکار است؛ پاکبانان شرایط سختی دارند و گاهی بیش از یک ماه حقوق دریافت نمی کنند درحالی که پیمانکاران موظف هستند در تاریخ مقرر حقوق پاکبانان را واریز کنند؛ اگر به واسطه یک روز در میان تمیز کردن مناطق تعداد پاکبانان را کاهش دهیم ظلم کردیم.

فاطمه اشدری در جلسه علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته 20 مهر ماه برگزار شد، تصریح کرد: شرایط کاری پاکبانان بسیار سخت است، پیشنهاد می کنم مدیران یک روز به عنوان پاکبان حاضر شوند و زباله جمع آوری کنند تا آسیب ها و مشکلات این شغل را از نزدیک لمس کنند؛ آیا تحمل نزدیک شدن به سطل زباله ای را دارند یا می توانند به مدت طولانی بوی زباله را تحمل کنند؟ بعدازآن می توان برای این قشر تصمیم گیری درستی انجام داد.

وی افزود: پاک سازی مناطق یک روز در میان به ضرر پاکبانان و به سود پیمانکار است؛ پاکبانان شرایط سختی دارند و گاهی بیش از یک ماه حقوق دریافت نمی کنند درحالی که پیمانکاران موظف هستند در تاریخ مقرر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم شورای شهر قزوین نباید به ضرر پاکبانان باشد

تصمیم شورای شهر قزوین نباید به ضرر پاکبانان باشد