مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-13سياسي

نونوار شدن 126 کیلومتر از راه های استان اردبیل


رییس اداره نگهداری راه های استان اردبیل گفت: عملیات روکش آسفالت 126 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جابر معظم نژاد صبح امروز در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور اردبیل - سرچم اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت 126 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل هم اکنون در حال انجام است.

وی از انجام 85 هزار مترمربع لکه گیری در راه های استان اردبیل خبر داد و افزود: در 6 ماه گذشته 15 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان با تلاش راهداران اجرا شده است.

انجام بیش از 28 هزار مترمکعب ریزش برداری در جاده ها رییس اداره نگهداری راه های راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم ملی و استانی و حل مشکلات مربوط به تأمین قیر، شاهد تسریع در روند اجرایی پروژه های روکش آسفالت محورهای مواصلاتی باشیم.

معظم نژاد با اشاره به تلاش شبانه روزی اکیپ های راهداری در صیانت و نگهداری از راه های استان اردبیل، بیان کرد: از ابتدای سال جاری 2 هزار و 570 کیلومتر اصلاح و بازسازی کانال های طرفین راه، تنقیه لایروبی و تعمیرات 850 دستگاه پل و ابنیه فنی، زهکشی و دریواسیون حدد 12 هزار مترمکعب از پل های بزرگ و هم چنین بیش از 28 هزار مترمکعب ریزش برداری در جاده های استان توسط راهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نونوار شدن 126 کیلومتر از راه های استان اردبیل

نونوار شدن 126 کیلومتر از راه های استان اردبیل