مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-13اجتماعي

مسیر سبز اما سخت حافظان طبیعت!


با توجه به اینکه کاهش بارندگی در سطح استان و وجود شکارچیان غیر مجاز در زیستگاه ها باعث به خطر افتادن منابع طبیعی، گونه های گیاهی و جانوری شده که این موضوع باعث مضاعف شدن تلاش سازمان محیط زیست و محیط بانان در منطقه شده است و نیازمند اهمیت همه دستگاه ها ومردم به محیط زیست است.

- ایسنا/همدان با توجه به اینکه کاهش بارندگی در سطح استان و وجود شکارچیان غیر مجاز در زیستگاه ها باعث به خطر افتادن منابع طبیعی، گونه های گیاهی و جانوری شده که این موضوع باعث مضاعف شدن تلاش سازمان محیط زیست و محیط بانان در منطقه شده است و نیازمند اهمیت همه دستگاه ها ومردم به محیط زیست است.

در همین راستا از دوتن از محیط بانان تلاشگر استان همدان، در دفتر خبر گزاری ایسنا دعوت شد تا گوشه ای از شغل این ضابطان سبز را شرح دهند.

رضا دانش پژوه فرمانده یگان حفاظت استان همدان از علاقه خود به محیط زیست و حیاط وحش گفت که همین علاقه باعث شد در شغل محیط بانی مشغول به خدمت شد.

این محیط بان در حال حاضر 25 سال مشغول به خدمت در سازمان محیط زیست است، که در طول خدمت خود، 15 سال رییس اداره شهرستان های، ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد بوده و از دیگر مسئولیت های خود به نظارت بر پایش حفاظت محیط زیست، نظارت بر امور حیاط وحش و اکنون به عنوان فرمانده یگان استان همدان در حال خدمت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر سبز اما سخت حافظان طبیعت!

مسیر سبز اما سخت حافظان طبیعت!