مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-13اقتصادي

سیب های جاده ای!


سیب آذربایجان غربی یکی از محصولات منحصر به فرد استان است اما سالانه مقدار قابل توجهی از این محصول به عنوان سیب صنعتی یا زیر درختی کنار گذاشته می شود تا خوراک صنایع تبدیلی شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی سیب آذربایجان غربی یکی از محصولات منحصر به فرد استان است اما سالانه مقدار قابل توجهی از این محصول به عنوان سیب صنعتی یا زیر درختی کنار گذاشته می شود تا خوراک صنایع تبدیلی شود.

   این سیب ها که به سیب های جاده ای نیز معروفند سالیان سال بدلیل نبود مدیریت کافی یا مقابل مراکز خرید تضمینی و کارخانجات تلنبار می شوند یا گاه با قهر کشاورز در کنار جاده ها رها.

محصولی که همه ساله در فصل برداشت محصول، وعده خرید تضمینی و مدیریت ان رامی دهند اما هر سال دریغ از پارسال! داستان پرتکرار سیب استان امسال نیز ادامه دارد و باغداران با کامیونهای پر از سیب صنعتی روزها مقابل مراکز خرید به صف ایستاده اند و گویا وعده های پوچ تمامی ندارد.

یکی از باغداران ارومیه که در صف فروش محصول سیب خود مقابل مرکز خرید تضمینی منتظر تعیین تکلیف است به ایسنا گفت: دو روز است که با کامیونی پر از سیب زیر درختی مقابل مرکز خرید منتظر هستم این انصاف نیست باغدار اینقدر اذیت شود نمیدانم کی این وعده های پوچ پایان می یابد و مسئولین فکری به حال ما باغداران می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیب های جاده ای!

سیب های جاده ای!