مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-13اقتصادي

کاهش میزان تولید و صادرات ماهیان گرمابی در گیلان به دلیل کرونا


مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به رتبه نخست این استان در تعداد مزارع ماهیان گرمابی، گفت: شیوع کرونا میزان تولید و صادرات ماهیان گرمابی کاهش داده است.

- ، عظیم مدبری شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران، اظهار کرد: بیمه صیادی در سال 97 به مدت سه ماه پرداخت و بعد به دلیل محدودیت منابع مالی سهم بعدی به حساب تأمین اجتماعی پرداخت نشد و نتوانستیم آن را به دست صیادان برسانیم.

مدیرکل شیلات گیلان با بیان اینکه صیادان در صورت درخواست تسهیلات می توانند به سازمان مراجعه کرده و مشکلی برای پرداخت و معرفی آنها به بانک ها نداریم، افزود: هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات جهت خرید تجهیزات صیادی وجود ندارد.

مدبری با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر و با مشارکت جامعه صیادان 10 میلیون قطعه بچه ماهی سفید با مشارکت 17 پره صیادی در دریای خزر رهاسازی شد، گفت: مشارکت جامعه صیادی نقش ارزنده ای در بازسازی ذخایر ماهیان بومی دارد.

مدیر کل شیلات گیلان با اشاره به رشد بی سابقه 73 درصدی صید کیلکا، بیان کرد: عوامل مختلفی مانند تعدیل ناوگان صیادی، بازسازی ذخایر، عدم صید در فصل تخم ریزی و شکار ماهی مهاجر در این مورد تأثیرگذار است.

وی با اشاره به تولید 50 هزار تن انواع ماهی در گیلان و کسب رتبه دوم کشوری در این حوزه، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میزان تولید و صادرات ماهیان گرمابی در گیلان به دلیل کرونا

کاهش میزان تولید و صادرات ماهیان گرمابی در گیلان به دلیل کرونا