مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 17:252021-10-12سياسي

ضرورت ایمن سازی جاده های دماوند علاوه بر رعایت قوانین رانندگی


فرماندار دماوند با تاکید بر ضرورت ایمن سازی جاده ها گفت: ساخت خودروهای ایمن و برداشتن انحصار از خودروسازان و رعایت قوانین از مهم ترین مواردی است که باید مورد توجه باشد.

- ، مهدی حیدری عصر سه شنبه در نشست آموزشی بانوان فرهنگ یار ترافیک که با حضور سرهنگ فراهانی، جانشین پلیس راه شرق استان تهران، سرهنگ محمودی، فرمانده پلیس راه دماوند، سرهنگ سعد آبادی نماینده بانوان نیروی انتظامی شهرستان، سرگرد براری رییس پلیس راهور شهرستان، سلیمانی، بخشدار مرکزی دماوند، مجاوری، رییس شورای بخش مرکزی، عوامل پلیس راهور و بانوان فعال در ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: تاریخچه اقدامات فرهنگی و آموزشی توسط پلیس راهور قابل تقدیر است.

حیدری با بیان اینکه در طول سال های اخیر اقدامات فرهنگی قابل توجهی توسط پلیس راه از طریق صدا و سیما در جهت آموزش نکات ترافیکی صورت پذیرفت که نتایج آن در جامعه ملموس است گفت: در این راستا آموزش هایی در حوزه نکات راهنمایی و رانندگی به کودکان ارائه شد و کودکان به عنوان همیاران پلیس، اقدام به ارائه تذکرات مؤثر به خانواده ها می کردند.

وی بیان داشت: ارتقای فرهنگ در همه حوزه ها از جمله رانندگی حائز اهمیت است و بانوان در بسیاری از موضوعات فرهنگی پرچم دار هستند که با توجه به اینکه بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایمن سازی جاده های دماوند علاوه بر رعایت قوانین رانندگی

ضرورت ایمن سازی جاده های دماوند علاوه بر رعایت قوانین رانندگی