مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-12پزشكي

نبود شبکه جمع آوری فاضلاب روستایی در خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت آب شهری و روستایی استان خوزستان، گفت: شکستگی های متعدد، افت فشار آب، کدورت بالای آب و وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق حاشیه از مهم ترین مشکلات آب شهری است.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت آب شهری و روستایی استان خوزستان، گفت: شکستگی های متعدد، افت فشار آب، کدورت بالای آب و وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق حاشیه از مهم ترین مشکلات آب شهری است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (20 مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: نظارت بر آب شهری و روستایی با همکاری شرکت آبفا به صورت مستمر انجام می شود و پایش میکروبی، لایروبی، نمونه برداری، گزارش شکستگی لوله های آب و گرفتگی ها و سرریزهای فاضلاب برخی از اقدامات انجام شده هستند تا علاوه بر نظارت بهتر شرکت آبفا، آب باکیفیتی به مردم برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شکستگی های متعدد، افت فشار آب، کدورت بالای آب و وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق حاشیه از مهم ترین مشکلات آب شهری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در حوزه روستایی مشکلات بسیار بیشتر است، تصریح کرد: 4 هزار و 200 روستا در خوزستان وجود دارد که حدود 700 روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود شبکه جمع آوری فاضلاب روستایی در خوزستان

نبود شبکه جمع آوری فاضلاب روستایی در خوزستان