مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-12فرهنگي

چگونه سعدی بخوانیم؟ / راهی برای ایجاد عادت بهتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه چراغ مطالعه، در اولین شب از چهارمین هفته برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه بیستم مهر ماه پخش می شود ابتدا مروری بر اخبار حوزه نشر می شود و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، - در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه 21 مهر ماه پخش می شود کتاب خرده عادت ها نوشته جیمز کلییر با حضور زهرا صادقی، مترجم اثر نقد و بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه چراغ مطالعه، در اولین شب از چهارمین هفته برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه بیستم مهر ماه پخش می شود ابتدا مروری بر اخبار حوزه نشر می شود و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، علی محمد علیزاده در خصوص چگونه خواندن سعدی سخن می گوید.

در بخش تجربه خواندن، محمد حسین نظری درباره کتاب خرد و توسعه نوشته رضا داوری اردکانی، چهره ماندگار فلسفه و رییس فرهنگستان علوم حرف می زند و در بخش فارسی وار هم شیخ سعد بوسو درباره موضوع فارسی از بیرون سخن می گوید.

اما در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه 21 مهر ماه پخش می شود کتاب خرده عادت ها نوشته جیمز کلییر با حضور زهرا صادقی، مترجم اثر نقد و بررسی می شود.

جیمز کلییر، نویسنده این اثر درباره کتابش اینچنین گفته است: بااین که برای ایجاد عادت های بهتر، بیش از یک راه وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه سعدی بخوانیم؟ / راهی برای ایجاد عادت بهتر

چگونه سعدی بخوانیم؟ / راهی برای ایجاد عادت بهتر