مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-12فرهنگي

نگاهی به آثار کازوئو ایشی گورو


یک پژوهشگر ادبیات با اشاره به زندگی و آثار کازوئو ایشی گورو، گفت: ایشی گورو نویسنده ای ژاپنی بود که زبان انگلیسی اش از انگلیسی زبان ها قرص و محکم تر بود و داستان های درخشانی نوشت.

- ایسنا/خراسان رضوی یک پژوهشگر ادبیات با اشاره به زندگی و آثار کازوئو ایشی گورو، گفت: ایشی گورو نویسنده ای ژاپنی بود که زبان انگلیسی اش از انگلیسی زبان ها قرص و محکم تر بود و داستان های درخشانی نوشت.

احمد آفتابی در نشست مروری بر ادبیات داستانی جهان که در پردیس کتاب مشهد برگزار شد، در رابطه با کازوئو ایشی گورو، اظهار کرد: کازوئو ایشی گورو متولد 1954 در ناکازاکی ژاپن است، اما در سن پنج سالگی همراه با پدر و مادر خود به انگلستان مهاجرت می کند، در مدارس انگلستان تحصیل می کند و زبان انگلیسی را فرا می گیرد و جالب است که پس از دریافت لیسانس زبان انگلیسی، فوق لیسانس نویسندگی خلاق را دریافت می کند.

آثار او نیز به زبان انگلیسی نوشته شده و با این که در خانه به زبان ژاپنی صحبت می کرده، اما هنگام نویسندگی به سراغ زبان انگلیسی می رفته و به جرئت می توان گفت که یکی از قوی ترین قلم ها به زبان انگلیسی در 50 سال اخیر را داشته است.

دریافت جایزه بوکر در 35 سالگی وی افزود: جالب است بدانید که وقتی نشریه معروف تایمز تصمیم می گیرد که از بین سال های 1945 تا 2005 که حدود 60 سال می شود، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به آثار کازوئو ایشی گورو

نگاهی به آثار کازوئو ایشی گورو