مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-12اقتصادي

ایجاد 30 هزار مگاوات نیروگاه تا چهار سال آینده در کشور


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان با بیان اینکه نبود تعادل بین قیمت تمام شده و قیمت تکلیفی برق، گپ بزرگی را در صنعت برق ایجاد کرده است، گفت: - ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان با بیان اینکه نبود تعادل بین قیمت تمام شده و قیمت تکلیفی برق، گپ بزرگی را در صنعت برق ایجاد کرده است، گفت: وزارت نیرو برای افزایش تولید برق برنامه دارد که 30 هزار مگاوات نیروگاه برای چهار سال آینده احداث کند.

رسول موسی رضایی امروز (سه شنبه-20 مهر ماه) در مراسم روبان چینی یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی اصفهان امروز در اصفهان، با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه ها از یک بعد موجب ایجاد انگیزه در بین سازندگان و تولیدکنندگان می شود، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه موجب توسعه زیرساخت ها، مسائل فنی در حوزه برق می شود.

وی با اشاره به گزارشی از وضعیت برق استان، گفت: تابستان 1400، فصل سختی را به لحاظ خاموشی ها و قطعی برق گذراندیم و شاهد ناترازی تولید و مصرف برق در کشور بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان با بیان اینکه حدود 12 هزار مگاوات بین تولید و مصرف برق ناترازی وجود داشت که تامین این میزان برق کار سختی بود، توضیح داد: از سوی دیگر با توجه به وضعیت بسیار کم بارش ها، در ذخایر مخازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 30 هزار مگاوات نیروگاه تا چهار سال آینده در کشور

ایجاد 30 هزار مگاوات نیروگاه تا چهار سال آینده در کشور