مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-12سياسي

برنامه های فرهنگی روز اراک اعلام شد


مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت بزرگداشت صدارات امیر کبیرو روز اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مصطفی مرزبان ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های روز اراک اظهار کرد:   28 مهرماه سالروز صدارت میرزا محمدتقی خان فراهانی به عنوان روز ملی اراک با اهداف مختلف نام گذاری شده و این بهترین انتخاب برای روز اراک است و این شخص مایه افتخار تمام کشور و با حدود 4سال صدارت دگرگونی های زیادی را به وجود آورده است.

  وی افزود: برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت گرامیداشت این روز با همکاری شهرداری، فرمانداری و شورای شهر اراک تدارک دیده شده است.

مرزبان افزود: جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار خلاق، 28 مهر ماه با هدف  گسترش دانش روز گردشگری، خلاقیت در کارآفرینی و اشتغالزایی در مقاصد نوین گردشگری در بازار تاریخی اراک سرای کتابفروشها برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با اشاره  به برپایی جشنواره رقابتی آش های بومی محلی شهر اراک  در محل منطقه گردشگری کوه سرخه گفت: همزمان همایش پیاده روی خانوادگی  در این منطقه برگزار خوهد شد.

مرزبان خاطر نشان کرد: در طول این هفته برنامه های شاد فرهنگی از جمله اجرای موسیقی سنتی، برپایی غرفه های صنایع دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی روز اراک اعلام شد

برنامه های فرهنگی روز اراک اعلام شد