مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-12دانش

پژوهشکده ها باید به دستگاه های مختلف کشور کمک کنند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: پژوهشکده ها باید با شناسایی مشکلات کشور و جهان به دستگاه های مختلف کشور، کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید محمود رضا آقامیری مراسم افتتاح پژوهشکده غرب شناسی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشگاه آزاد  اسلامی از سه سال پیش تا کنون ریل گذاری های خود را تغییر داده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه نسل اول به سمت دانشگاه های نسل دوم، سوم و چهارم حرکت کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال های گذشته تنها دانشجو پذیرش می کرد که البته نیاز جامعه بود، اما اکنون این نیاز برطرف شده است.

وی افزود: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی حجم عظیمی از اندیشمندان را دارد که قبلا در حوزه آموزش فعالیت داشتند، در حال حاضر نیز باید متناسب با مسائل روز فعالیت پژوهشی انجام دهند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بیان کرد: پژوهشکده غرب شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با هدف استفاده و بهره برداری از توان علمی اساتید تاسیس شده است.

وی عنوان کرد: من در سال 80 در دانشگاه بهشتی مسئولیتی داشتم، در این دوره نیاز فعالیت این پژوهشکده احساس می شد؛ اما متاسفانه اقدامی در راستای ایجاد آن صورت نگرفت، اما هم اکنون تاسیس پژوهشکده در دانشگاه آزاد اسلامی خبر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده ها باید به دستگاه های مختلف کشور کمک کنند

پژوهشکده ها باید به دستگاه های مختلف کشور کمک کنند