مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-12اقتصادي

تاسیسات زیربنایی شهرستان گناوه بازسازی و تجهیز شود


با توجه به قرار گرفتن در فصل پاییز و آستانه زمستان ممکن است که حتی یک بارش نیز خساراتی زیادی به همراه داشته باشد لذا بازسازی و تجهیز تأسیسات زیربنایی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو صبح سه شنبه در نشست بررسی اعتبار خسارات زلزله شهرستان گناوه با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر اظهار داشت: سیل آذرماه 99 و زلزله فروردین 1400 دو حادثه غیرمترقبه سطح شهرستان بود که خساراتی به زیرساخت ها و منازل مسکونی مردم شهرستان وارد کرد.

فرماندار گناوه افزود: به لحاظ اضطرار شرایط با همکاری همه دستگاه های مربوط در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به برقراری خدمات زیربنایی آب و برق و گاز با همکاری دستگاه ها مرتبط به خصوص شرکت توزیع برق شهرستان گناوه اقدام شد و با استفاده از ظرفیت های موجود کمتر از 24 ساعت خدمات زیربنایی برقرار شد.

وی گفت: در سیل آذرماه 99 برآورد خسارات به تفکیک در دو حوزه جداگانه خسارات زیربنایی عمومی و منازل مسکونی مردمی به استان جهت اقدام ارسال شد.

مهرجو ادامه داد: در جریان زلزله فروردین ماه سال جاری نیز روستاهای بخش مرکزی و تعدادی از روستاهای بخش ریگ خساراتی به خانه های مردم و تأسیسات زیربنایی از جمله آب، برق و مدارس وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیسات زیربنایی شهرستان گناوه بازسازی و تجهیز شود

تاسیسات زیربنایی شهرستان گناوه بازسازی و تجهیز شود