مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-12سياسي

انتشار دو کتاب گردشگری توسط پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی


کتاب های «گردشگری باز؛ نوآوری باز در صنعت گردشگری» و «سیمای گردشگران ایران» توسط پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی منتشر شد.

- ایسنا/خراسان رضوی کتاب های گردشگری باز؛ نوآوری باز در صنعت گردشگری و سیمای گردشگران ایران  توسط پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی منتشر شد.

کتاب گردشگری باز؛ نوآوری باز در صنعت گردشگری به نویسندگی رومن اگر، ایگور کولا، دومینیک والکر با ترجمه جواد سخدری، عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی؛ حسین بختیاری و هادی رفیعی دارانی از اعضای هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی و فاطمه بیک زاده توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.

مولفان در توضیح این کتاب که با نگاهی به تغییرات گردشگری و اوقات فراغت نوشته شده است، آورده اند صنعت گردشگری و اوقات فراغت به عنوان بخشی از اقتصاد جهانی با تغییرات و پویایی زیادی مواجه است.

این تغییرات شامل ارزش ها و علایق گردشگران تغییرات اجتماعی، دگرگونی ها و پیچیدگی های فراوان در رقابت جهانی و تغییرات در ساختارها، فرایندها، محصولات و خدمات می شود.

با وجود این حقیقت که رویکردهای نوآورانه به کسب وکار در بسیاری از بخش های اقتصادی دیگر محقق شد، این سند در بخش خدمات صنعت گردشگری نیازمند توجه جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار دو کتاب گردشگری توسط پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی

انتشار دو کتاب گردشگری توسط پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی