مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-12حوادث

ضرورت اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: بر اساس بانک اطلاعاتی موجود می دانیم چه کسی خرده فروش است و چند مرحله دستگیر کردیم ولی قانون مبارزه با مواد مخدر خلأ دارد که باید اصلاح شود.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: بر اساس بانک اطلاعاتی موجود می دانیم چه کسی خرده فروش است و چند مرحله دستگیر کردیم ولی قانون مبارزه با مواد مخدر خلأ دارد که باید اصلاح شود.

سرهنگ فرهاد علی بیگی در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر اینکه قاچاقچیان تنها خود را فریب می دهند، اظهار کرد: به مردم اطمینان می دهم در قزوین جایی برای جولان قاچاقچیان مواد مخدر نیست؛ با اعتماد مقام قضایی نسبت به پلیس، برخورد سخت و پشیمان کننده در انتظار قاچاقچیان است.

وی با اعلام اینکه هر روز در هادی آباد و عمر محله طرح اجرا می کنیم، ادامه داد: در 6 ماه اول سال مبارزه با خرده فروشان به ویژه خرده فروشانی که مواد مخدر از نوع صنعتی توزیع می کنند در دستور کار قرار گرفت؛ هر روز کشفیات داریم و به صورت نقطه ای طرح ها را اجرا می کنیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصریح کرد: بر اساس بانک اطلاعاتی موجود می دانیم چه کسی خرده فروش است و چند مرحله وی را دستگیر کردیم ولی قانون مبارزه با مواد مخدر خلأ دارد که باید اصلاح شود؛ البته این خلأ در حال برط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر

ضرورت اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر