مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-12پزشكي

والدین از تربیت جنسی فرزندان غافل نباشند


روانشناس بالینی و مدرس دانشگاه های ایلام راهکارهای تربیت جنسی درست فرزندان را تشریح کرد و گفت: رفتارهای والدین در تربیت جنسی فرزندان نقش تعیین کننده ای دارد.

- دکتر محمدنبی صالحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اعتیاد جنسی از دو کلمه اعتیاد و رفتار جنسی نشأت گرفته است که اعتیاد به معنای وابستگی و تکرار یک رفتار خاص است مانند اعتیاد به مواد مخدر و مصرف مداوم آن که بعد از چند بار تکرار ترک آن سخت می شود.

وی گفت: در دنیای امروز این اعتیاد گسترش پیدا کرده و گاها به فضای مجازی نیز آن را تشدید کرده، تصریح کرد: اعتیاد جنسی یک رفتار بیمارگونه است که در آن فرد نمی تواند تکانه های جنسی خود را کنترل کند به طوری که در فرد مبتلا دغدغه ها و افکار زیادی نسبت به مسائل جنسی در ذهن فرد وجود دارد.

صالحی با بیان اینکه میل جنسی در وجود هر انسانی وجود دارد و خود باعث بقای نسل می شود،گفت: اگر همین فرد در محیطی دیگر در ذهنش تصاویر و خاطرات جنسی خود را مرور کند و به دنبال آن یک سری رفتار انجام دهد می شود، گفت فرد بیمار است.

این روانشناس بالینی ادامه داد: اعتیاد جنسی برای فرد در طول روز مشغله ی ذهنی زیادی ایجاد می کند و فرد با رویاپردازی و دیدن فیلم های پورن می خواهد خود را تخلیه کند،که این باعث می شود فرد بیمار وقت زیادی برای این موضوع بگذارد و زندگیش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین از تربیت جنسی فرزندان غافل نباشند

والدین از تربیت جنسی فرزندان غافل نباشند