مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-12ورزشي

شعبانی بهار: تیم کامپوند همراه تیم امید ریکرو عازم بنگلادش می شود


به جز تیم کامپوند، تیم امید ریکرو نیز بر اساس شاخصه های تعیین شده از سوی کمیته فنی در مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش شرکت خواهند کرد.

- رییس فدراسیون تیروکمان گفت: به جز تیم کامپوند، تیم امید ریکرو نیز بر اساس شاخصه های تعیین شده از سوی کمیته فنی در مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شعبانی بهار درباره هدف از برگزاری مراسم تجلیل از کمانداران المپیکی و پارالمپیکی، اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم هایی جزو وظایف ذاتی ماست تا از کسانی که به نحوی در افتخارآفرینی کشور تلاش کردند تشکر کنیم و در افتخارآفرینی آنها سهیم باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ریکرو نیز به مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش که آبان ماه برگزار می شود، اعزام خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: به جز تیم کامپوند، تیم امید ریکرو نیز که ترکیبی از جوانان و بزرگسالان است، بر اساس شاخصه های تعیین شده از سوی کمیته فنی در قهرمانی آسیا بنگلادش شرکت خواهند کرد.

شعبانی بهار همچنین درباره علت عدم حضور رمضان بیابانی (دارنده مدال نقره کامپوند در بازیهای پارالمپیک توکیو) در اردوی تیم ملی کامپوند، خاطرنشان کرد: ما او را به تیم ملی دعوت کردیم اما خودش دوست داشت در اردوی اول بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو استراحت کند، حالا هر زمان تصمیم بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبانی بهار: تیم کامپوند همراه تیم امید ریکرو عازم بنگلادش می شود

شعبانی بهار: تیم کامپوند همراه تیم امید ریکرو عازم بنگلادش می شود