مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-12فرهنگي

جشنواره فیلم کودک آغازی برای آشتی مخاطب با سینما


مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری گلستان گفت: برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان می تواند آشتی میان مخاطب و سینما باشد و بازخورد سینما بیشتر شود.

- اظهارکرد: پردیس سینمایی عصرجدید گرگان تنها پردیس سینمایی استان بوده که آثار جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان را به نمایش گذاشته است و خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری گلستان گفت: ما در دو سانس 16 و 18 اکران داشته و طبق مصوبه 50 درصد ظرفیت سالن ها در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: البته به دلیل شرایط موجود بلیط فروشی گیشه ای انجام نشده و صرفاً دارندگان کارت می توانند در جشنواره حضور یابند، به همین دلیل مازاد بر ظرفیت مخاطبی نداشتیم.

آزموده ادامه داد: بسته به آثار که متناسب کودک هستند یا نوجوان، مخاطبان به سینما می آیند و در مواقعی که ظرفیت سالن تکمیل باشد از خانواده ها می خواهیم که در فضای بیرونی، منتظر فرزندان خود بمانند.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری گلستان بیان کرد: همزمان با برگزاری جشنواره کودک سالن های دیگر مجموعه پردیس سینمایی عصر جدید فعالیت خود را ادامه می دهند و به همین دلیل استقبال خوبی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم کودک آغازی برای آشتی مخاطب با سینما

جشنواره فیلم کودک آغازی برای آشتی مخاطب با سینما