مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 18:002021-10-11سياسي

فرهنگ انتقادپذیری و مطالبه گری در دانشگاه ها تقویت شود


مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: فرهنگ انتقادپذیری و مطالبه گری در دانشگاه ها تقویت شود.

- ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: فرهنگ انتقادپذیری و مطالبه گری در دانشگاه ها تقویت شود.

حجت الاسلام حبیب حاتمی کن کبود در نشست فصل تحول که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد با تاکید بر لزوم تقویت و توسعه فرهنگ انتقادپذیری و مطالبه گری، گفت: باید شرایطی فراهم شود که افراد بتوانند آزادانه دیدگاه های خود را در مسیر تحول خواهی و تحول گرایی در نظام دانشگاهی، بیان کنند.

وی در سخنانی برگزاری این گونه نشست ها را بستری مناسب برای شنیدن نقطه نظرات مختلف و استفاده از خرد جمعی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان برای پیشبرد هرچه بهتر امور دانست و گفت: همواره بایستی فرهنگ انتقادپذیری و مطالبه گری را حول محورهای عقلانیت، انقلابی گری، تحول خواهی و عدالت محوری، تقویت کرد و توسعه داد.

حاتمی کن کبود افزود: اساس کار این است که بر معیار گفته های حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه باید مبداء همه تحولات باشد و سعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان از جمله دانشگاه لرستان این است که این گونه نشست ها به صورت منظم برگزار شوند و افراد بتوانند آزادانه دیدگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ انتقادپذیری و مطالبه گری در دانشگاه ها تقویت شود

فرهنگ انتقادپذیری و مطالبه گری در دانشگاه ها تقویت شود