مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-11اقتصادي

جزییات واگذاری هفت تپه به صنایع نیشکر


با اعلام معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وضعیت شرکت هفته تپه تعیین تکلیف و به شرکت توسعه صنایع نیشکر واگذار شد.

- با اعلام معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وضعیت شرکت هفته تپه تعیین تکلیف و به شرکت توسعه صنایع نیشکر واگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد خانی نوذری معاون اقتصادی وزارت کار گفت: به دنبال پیشنهاد مطرح شده در هیات دولت برای ساماندهی و تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه و ضرورت ایفای نقش اساسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در امر واگذاری ها، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت امور اقتصادی این وزارتخانه را مامور پیگیری این موضوع کرد.

وی با اشاره به ارزیابی کامل و بازدیدهای میدانی تیم اقتصادی وزارتخانه از وضعیت و شرایط شرکت هفت تپه گفت: بررسی های دقیق و ارزیابی های ما از شرایط بغرنج و دشوار این مجموعه در نهایت ما را به این نتیجه رساند که این شرکت باید به شرکت توسعه صنایع نیشکر واگذار شود بر همین اساس در نشست عصر دیروز با معاون اول رییس جمهوری و وزاری مربوطه و ارائه گزارش مبسوط، از واگذاری هفت تپه دفاع کردیم.

معاون وزیر کار تعویق حقوق کارکنان شرکت هفت تپه، عدم پرداخت حق بیمه و قطع شدن بیمه های تامین اجتماعی و درمان از ابتدای مهر ماه را از جمله مشکلات کشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واگذاری هفت تپه به صنایع نیشکر

جزییات واگذاری هفت تپه به صنایع نیشکر