مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-11اقتصادي

کلنگ زنی بزرگترین تولیدی مرغ تخم گذار خاورمیانه در همدان


مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از کلنگ زنی بزرگترین تولیدی مرغ تخم گذار خاورمیانه در قهاوند به عنوان اولین زنجیره تخم مرغ استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی رضا قراگوزلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کلنگ زنی بزرگترین تولیدی مرغ تخم گذار خاورمیانه در قهاوند به عنوان اولین زنجیره تخم مرغ استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح شامل 800 هزار قطعه مرغ تخم گذار،300 هزار مرغ پولت، 50 هزار مرغ مادر تخم گذار است.

وی با بیان اینکه کارخانه جوجه کشی، فرآوری پوکه تخم مرغ، کود خشک کنی، تخم مرغ پاستوریزه، خوراک طیور و بسته بندی تخم مرغ از جمله زنجیره های این طرح است که کمک شایانی به تنظیم بازار می کند افزود: با وجود ظرفیت قوی در این حوزه در استان سه زنجیره تخم مرغ تعریف شده که اولین طرح به عنوان بزرگترین واحد مرغ تخم گذار خاورمیانه کلنگ زنی می شود.

 مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به دومین طرح   زنجیره مرغ تخم گذار استان پرداخت و گفت: این پروژه با ظرفیت 400هزار قطعه در شهرستان بهار احداث می شود همچنین  سومین زنجیره مرغ تخمگذار نیز با ظرفیت 300هزار قطعه در ملایر پیش بینی شده است.

افزایش سه برابری تولید تخم مرغ با ایجاد زنجیره تولید وی با تأکید بر اینکه با کلنگ زنی و ایجاد این سه زنجیره میزان تولید استان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی بزرگترین تولیدی مرغ تخم گذار خاورمیانه در همدان

کلنگ زنی بزرگترین تولیدی مرغ تخم گذار خاورمیانه در همدان