مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-11فرهنگي

رونق سینماهای همدان با فیلم های کودک و نوجوان


مدیر امور سینماهای موسسه بهمن سبز همدان گفت: سینماهای همدان که طی ایام شیوع کرونا با تعطیلی های مکرر روبرو بودند، این روزها با سینمای کودک و نوجوان رونق تازه ای یافته اند.

- سعید شرفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اکران فیلم های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان در خصوص میزان استقبال مخاطبان از این رویداد فرهنگی هنری اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در این رویداد هنری جامعه هدف هستند و سعی بر این است که این قشر بیشترین استفاده را داشته باشند.

وی ادامه داد: از آنجایی که نحوه برگزاری امسال نیز به دلیل شرایط حاکم بر کشور پس از شیوع ویروس کرونا، نسبت به سال های گذشته کمی متفاوت است، بنابراین ما صرفا از داوران کودک و مخاطبانی که پیش از این ثبت نام کرده و دارای کارت هستند، پذیرایی می کنیم.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز همدان گفت: جشنواره کودک و نوجوان یک رویداد فرهنگی است که خانواده ها را درگیر می کند و یکی از انگیزه های ما نیز برای حضور در این زمینه همین امر بود چراکه باعث رونق بخشیدن به سینماها می شود.

وی یادآور شد: در اغلب مواقع وقتی با مردم و مخاطبان صحبت می کنیم هنوز بسیاری از باز بودن سالن های سینمایی اطلاعی ندارند و متاسفانه تبلیغات طولانی مدت درباره بسته بودن سالن های سینمایی نیز تاثیر مخربی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق سینماهای همدان با فیلم های کودک و نوجوان

رونق سینماهای همدان با فیلم های کودک و نوجوان