مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-11سياسي

برگزاری همایش ملی “تربیت شهروندی کودکان” در دانشگاه شیراز


عضو هیئت علمی و مدیر قطب علمی تربیت شهروندی دانشگاه شیراز اعلام کرد که نخستین همایش ملی «تربیت شهروندی در کودکان؛ فرصت ها و چالش ها» با محوریت دانش آموزان، - ایسنا/فارس عضو هیئت علمی و مدیر قطب علمی تربیت شهروندی دانشگاه شیراز اعلام کرد که نخستین همایش ملی تربیت شهروندی در کودکان؛ فرصت ها و چالش ها با محوریت دانش آموزان، طی روزهای هشتم و نهم اسفند امسال به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

محبوبه البرزی دوشنبه 19 مهرماه در یک کنفرانس خبری بیان کرد: قطب علمی تربیت شهروندی دانشگاه شیراز، فعالیت پژوهشی و اجرایی خود را رسما از ابتدای سال گذشته همزمان با شیوع و گسترش همه گیری کرونا با همکارانی از دانشگاه شیراز، تهران و مشهد با هدف انجام پژوهش های هدفمند در خصوص شناسایی و تبیین فرایندهای تربیت شهروندی در دانش آموزان مقطع ابتدایی آغاز کرد.

این مقام مسئول در دانشگاه شیراز افزود: مرکز تأکید ویژه ای بر شهروندی و تربیت شهروندی در عصر جهانی شدن و جهانی زیستن در پژوهش ها و فعالیت های آموزشی و ترویجی خود دارد.

البرزی اظهار کرد: در ابتدای فعالیت های این مرکز، وبینارها، کارگاه های آموزشی، پایان نامه ها و طرح های پژوهشی متعددی در رابطه با مؤلفه ها و شاخص های شهروندی و تربیت شهروندی در دانش آموزان مقطع ابتدایی با توجه به بافت خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی “تربیت شهروندی کودکان” در دانشگاه شیراز

برگزاری همایش ملی “تربیت شهروندی کودکان” در دانشگاه شیراز