مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-11اقتصادي

بحران آبی در چهارمحال و بختیاری/ روزانه 100 روستا با تانکر آبرسانی می شوند


معاون آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سال زراعی گذشته به عنوان کم بارش ترین سال در 50 سال گذشته بوده گفت: هم اکنون آبرسانی سیار به 100 روستا به صورت روزانه در حال انجام است.

- مراد محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اصلاح 40 کیلومتر شبکه فرسوده آب در جهت جلوگیری از هدر رفت آب، حفر و تجهیز 25 حلقه چاه و اجرای 9 کیلومتر خط انتقال جهت تأمین آب آشامیدنی روستاییان طی سال جاری در چهارمحال و بختیای خبر داد.

معاون شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای هفت مجتمع آبرسانی روستایی در استان، ادامه داد: آب شرب جامعه روستایی از 243 منبع تأمین می شود که شامل 168 حلقه چاه، 58 چشمه، هفت رشته قنات و 10 مورد برداشت از آب های سطحی است.

وی افزود: 87 درصد از روستاییان استان در 632 روستای استان چهارمحال و بختیاری بر عهده تحت پوشش شبکه آبرسانی هستند.

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سال زراعی گذشته به عنوان کم بارش ترین سال در 50 سال گذشته بوده است، توضیح داد: هم اکنون آبرسانی سیار به 100 روستا اصلی دو رود بزرگ کارون و زاینده رود و همچنین یکی از سرشاخه های دز و به عبارتی قطب تولید آب شیرین کشور است که این روزها به دلیل خشکسالی و طرح های انتقال آب، در تامین آب شرب بسیاری از شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آبی در چهارمحال و بختیاری/ روزانه 100 روستا با تانکر آبرسانی می شوند

بحران آبی در چهارمحال و بختیاری/ روزانه 100 روستا با تانکر آبرسانی می شوند