مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-11بين الملل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی: حضور ایران در سوریه باید کاهش یابد


«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر تداوم شهرک سازی این رژیم در اراضی جولان اشغالی در یک لفاظی تازه گفت، حضور ایران در سوریه باید کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به رغم تداوم مخالفت های بین المللی با شهرک سازی های غیرقانونی رژیم صهیونیستی، تل آویو در تدارک برای تایید ساخت و سازهای غیرقانونی تازه در جولان اشغالی است.

بنا بر گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم روز دوشنبه (امروز) از برنامه کابینه برای افزایش جمعیت صهیونیست ها در منطقه جولان اشغالی جدید در جولان اشغالی سوریه موافقت خواهد کرد.

نفتالی بنت همچنان اعلام کرد که در حال حاضر حدود 27 هزار نفر در جولان اشغالی ساکن هستند اما این تعداد باید به 100 هزار نفر افزیایش یابد و کابینه رژیم صهیونیستی منابع مالی مورد نیاز برای انجام این کار را اختصاص خواهد داد.

جولان اشغالی، بخشی از استان القنیطره سوریه است که رژیم صهیونیستی در جنگ شش روزه سال 1967 اشغال کرد و در سال 1982 آن را به عنوان بخشی از خاک خود اعلام کرد اما از آن زمان، قطعنامه های سازمان ملل و همچنین شورای امنیت سازمان ملل، جولان را بخشی از خاک سوریه و منطقه اشغال شده خوانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر رژیم صهیونیستی: حضور ایران در سوریه باید کاهش یابد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی: حضور ایران در سوریه باید کاهش یابد