مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-11پزشكي

ورود دانشجویان به بجستان، بستری برای انتقال فرهنگ هاست


رییس شبکه بهداشت و درمان بجستان گفت: با توسعه مجتمع آموزش عالی سلامت بجستان و افزایش رشته ها و به دنبال آن افزایش تعداد دانشجویانی که از سایر نقاط کشور وارد بجستان می شوند زمینه انتقال فرهنگ غنی بجستان به سایر شهرها و بالعکس فراهم می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شبکه بهداشت و درمان بجستان گفت: با توسعه مجتمع آموزش عالی سلامت بجستان و افزایش رشته ها و به دنبال آن افزایش تعداد دانشجویانی که از سایر نقاط کشور وارد بجستان می شوند زمینه انتقال فرهنگ غنی بجستان به سایر شهرها و بالعکس فراهم می شود.

علی قویدل در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: از سالیان قبل ایجاد یک مرکز آموزشی در شهرستان بجستان مطرح بود و رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از ابتداء پذیرش مسئولیت خود قول ایجاد یک مرکز آموزشی وابسته به وزارت بهداشت در شهرستان بجستان را داده بود که با افتتاح و راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت بجستان این وعده که تحقق آن آرزوی مردم بجستان بود، عملی شد.

قویدل اظهار کرد: یکی از مزیت های مجتمع عالی سلامت این است که قابلیت توسعه رشته ها را دارد و دانشکده های متعددی می توانند تحت پوشش مجتمع آموزش عالی سلامت قرار گیرند.

وی افزود: مجتمع آموزش عالی بجستان از سال تحصیلی 1400-1399 با پذیرش 20 دانشجو آغاز به کار کرد و از آنجا که آموزش ها به صورت مجازی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانشجویان به بجستان، بستری برای انتقال فرهنگ هاست

ورود دانشجویان به بجستان، بستری برای انتقال فرهنگ هاست