مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-11اجتماعي

صدور 248 شناسنامه برای فرزندان مادر ایرانی و پدر خارجی در بوشهر


بر اساس مجوزهای صادره از سوی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی این استان از دی پاسال تا نیمه مهر امسال 248 جلد شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی صادر شده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: بر اساس مجوزهای صادره از سوی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی این استان از دی پاسال تا نیمه مهر امسال 248 جلد شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی صادر شده است.

اسکندر پاسالار، به تعیین تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی اشاره داشت و اظهار کرد: طبق 148 مجوزی که امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر برای 337 نفر صادر کرده است، ثبت احوال استان، تا نیمه مهرماه امسال 248 جلد شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی صادر و تحویل داده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد 118 نفر دختر و 130 نفر پسر هستند که در این میان 167 نفر زیر 18 سال و 81 نفر بالای 18 سال سن دارند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر افزود: در بین مجوزهایی که تا کنون از سوی امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر صادر شده است، یک خانواده هندی، یک خانواده پاکستانی، 2 خانواده بنگلادشی، 5 خانواده عراقی و مابقی تبعه کشور افغانستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 248 شناسنامه برای فرزندان مادر ایرانی و پدر خارجی در بوشهر

صدور 248 شناسنامه برای فرزندان مادر ایرانی و پدر خارجی در بوشهر