مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-11اجتماعي

نجات درختان طارم با آب گرم کن های خورشیدی


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طارم گفت: آب گرم کن های خورشیدی در کاهش قطع درختان جنگل برخی روستاهای این شهرستان تاثیرگذار است.

- ایسنا/زنجان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طارم گفت: آب گرم کن های خورشیدی در کاهش قطع درختان جنگل برخی روستاهای این شهرستان تاثیرگذار است.

رضا احمدی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با استفاده از آب گرم کن های خورشیدی در برخی از روستاهای طارم، اظهار کرد: با بررسی ها و شناسایی هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم در برخی از روستاهای کوهستانی این شهرستان برای گرم کردن آب از درختان جنگل ها استفاده کرده و به قطع درختان می پردازند که این کار برای آینده پوشش جنگلی خطرناک بود.

وی افزود: برای جلوگیری از قطع درختان در روستاهایی که برای گرم کردن آب از چوب درختان جنگل استفاده می کردند، به آن روستاها آب گرم کن های خورشیدی اعطا کردیم تا حدی از مشکلات آن ها برای گرم کردن آب کاهش یابد.

این مسئول تصریح کرد: طی چند سال اخیر روستاهای تازه کند، سرخ آباد، بندرگاه و چرزه از آب گرم کن های خورشیدی برای گرم کردن آب خود استفاده می کنند و استفاده از این آب گرم کن ها در جلوگیری از قطع درختان تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه اعطای آب گرم کن های خورشیدی با همکاری این اداره انجام شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات درختان طارم با آب گرم کن های خورشیدی

نجات درختان طارم با آب گرم کن های خورشیدی