مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-11بين الملل

النشره: نتایج مثبت سفر امیرعبداللهیان به بیروت بزودی آشکار می شود


یک وب سایت لبنانی به نقل از محافل وابسته به مقاومت گزارش کرد، سفر وزیر خارجه ایران به لبنان از نظر اهمیت و زمان انجام آن بر افزایش حضور محور مقاومت در منطقه و بهبود موقعیت آن تأکید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هفته گذشته سفری به و مقابله با تمام برنامه های آمریکا بود اگر چه این مقابله هزینه های انسانی، مالی و سیاسی بالایی داشت.

محافل وابسته به مقاومت گفته اند، عبداللهیان در دیدارهایش در لبنان تأکید کرده که نفوذ آمریکا در منطقه کاهش یافته و این عقب نشینی منجر به پیشرفت در محور مذاکره هسته ای میان ایران و آمریکا و تهران و ریاض خواهد شد.

محافل مذکور افزودند، اعلام آمادگی ایران برای اجرای بسیاری از پروژه ها در لبنان یک پیام سیاسی مهم است و مفاد آن این است که نفوذ آمریکا در لبنان کم شده اما این نفوذ از طریق دستگاه های اطلاعاتی آمریکایی، غربی و عربی که سفارت خانه ها را به لانه جاسوسی از لبنان و مقاومت تبدیل کرده اند، باقی خواهد ماند.

در ادامه این گزارش آمده، اظهارات اخیر سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله مبنی بر آنکه حزب الله به حضور آمریکا در دستگاه های لبنان پایان خواهد داد، انعکاس بسیاری داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النشره: نتایج مثبت سفر امیرعبداللهیان به بیروت بزودی آشکار می شود

النشره: نتایج مثبت سفر امیرعبداللهیان به بیروت بزودی آشکار می شود