مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-11سياسي

همچنان شاهد واردات ماشین آلات راهسازی و معادن با لابی گری و رانت هستیم


با وجود قابلیت تولید دستگاه ها و ماشین آلات راهسازی و معادن در هپکو همچنان شاهد واردات این دستگاه ها با لابی گری و رانت هستیم.

- ابوالفضل رنجبر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: متاسفانه با توجه به این که شرکت هپکو و مدیریت این سازمان و کارگران این مجموعه بارها و بارها اعلام آمادگی کردند که قابلیت تولید دستگاه ها و ماشین آلات راهسازی و معادن را دارند، همچنان شاهد این هستیم که واردات این گونه محصولات با لابی گری و رانت صورت می گیرد.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها لازم است نمایندگان مجلس و دولت، سازمان بازرسی و قوه قضاییه به طور دقیق به این موضوع ورود کرده و مانع واردات شوند.

فعال کارگری شرکت هپکو بیان کرد: باید با تصویب قوانین و مصوبات محکم و کارشناسی شده شاهد منع قانونی محصولاتی باشیم که در سال موانع تولید قابلیت تولید داخلی آنها وجود دارد.

  رنجبر با اشاره به اینکه کارگران هپکو با جدیت این موضوع را مطالبه خواهند کرد، گفت: انتظار داریم با توجه حل شدن بخشی از مشکلات شرکت هپکو آقایان مسئول به درستی از تولید ملی حمایت های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان شاهد واردات ماشین آلات راهسازی و معادن با لابی گری و رانت هستیم

همچنان شاهد واردات ماشین آلات راهسازی و معادن با لابی گری و رانت هستیم