مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-11سياسي

نخستین گشت تخصصی و هدفمند گردشگری کودک در خوزستان برگزار می شود


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، از برپایی اولین گشت تخصصی و هدفمند گردشگری کودکان، همزمان با هفته ملی کودک خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، از برپایی اولین گشت تخصصی و هدفمند گردشگری کودکان، همزمان با هفته ملی کودک خبر داد.

پیمان نبهانی با اعلام این خبر، گفت: از مدت ها پیش دغدغه طراحی برنامه های گشت مخصوص کودکان را داشتیم و باتوجه به وجود جذابیت های متنوع تاریخی، طبیعی و فرهنگی در خوزستان و این که تا به حال در استان به موضوع گردشگری کودک به صورت تخصصی و هدفمند پرداخته نشده است، ضرورت برنامه ریزی برای این موضوع بیش از پیش احساس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، او با تاکید بر این که گشت های ویژه کودکان یکی از ظرفیت های مغفول مانده گردشگری است ادامه داد: بر همین اساس، امسال تصمیم گرفتیم تا باتوجه به شعار امسال هفته ملی کودک که حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی لقب گرفته و همچنین روزشمار این هفته که ششمین روز آن با نام کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی شناخته شده است، گشت تخصصی و هدفمند گردشگری کودک ویژه گروه سنی 7 تا 9 سال برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گشت تخصصی و هدفمند گردشگری کودک در خوزستان برگزار می شود

نخستین گشت تخصصی و هدفمند گردشگری کودک در خوزستان برگزار می شود