مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-11سياسي

آبادانی و توسعه شهری در گرو امنیت پایدار است


هر خدمتی که در شهر ارائه می شود، در سایه امنیتی است که نیروی انتظامی خلق کرده و اگر امنیت نباشد، عمران وآبادانی نیز اتفاق نمی افتد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هر خدمتی که در شهر ارائه می شود، در سایه امنیتی است که نیروی انتظامی خلق کرده و اگر امنیت نباشد، عمران وآبادانی نیز اتفاق نمی افتد.

حجت الاسلام رسول برگی در دیدار با سردار عبدی، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی و شهرداری پیشانی نظام هستند، که شهروندان از بدو تولد با این دو نهاد سر و کار دارند و هر چقدر تعامل این دونهاد بیشتر باشد، خدمت رسانی به مردم بیشتر می شود.

وی افزود: آسایش و راحتی ما و خانواده ما در سایه نظم و امنیت شهر است که این امر نتیجه زحمات کادر و پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز اعلام کرد: قدردان زحمات کادر و پرسنل نیروی انتظامی هستیم که جان خود را در دست گرفته تا امنیت شهر را تأمین کنند و امیدوارم با استقرار شهردار این جلسات تعامل ادامه یابد چرا که هر چقدر این تعامل بیشتر باشد مشکلات نیز حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبادانی و توسعه شهری در گرو امنیت پایدار است

آبادانی و توسعه شهری در گرو امنیت پایدار است