مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-11اقتصادي

سامان کاشی بی کاشی


کارخانه سامان کاشی بروجرد در گذشته یکی از بهترین واحدهای تولید کاشی در خاورمیانه بود که حدود 300 کارگر در آن مشغول به کار بودند اما امروز در لیست بلندبالای کارخانه های تعطیل استان لرستان قرار گرفته است.

- ایسنا/لرستان کارخانه سامان کاشی بروجرد در گذشته یکی از بهترین واحدهای تولید کاشی در خاورمیانه بود که حدود 300 کارگر در آن مشغول به کار بودند اما امروز در لیست بلندبالای کارخانه های تعطیل استان لرستان قرار گرفته است.

سامان کاشی بعد از 24 سال فعالیت مستمر، در سال 93 با مشکل روبرو شد و حتی در برهه ای طی حکم قضایی دادگاه بنا شد که برای پرداخت حقوق معوقه کارگران، تجهیزات کارخانه به فروش برسد اما بعد، مسئولان این حرکت را اقدامی ضد تولید دانستند و از این کار منصرف شدند.

پس از تعطیلی سامان کاشی بارها و بارها از سوی مسوولان وعده هایی مبنی بر بازگشایی این واحد تولیدی داده شد اما هیچ کدام از آنها تاکنون محقق نشده است اما در چندماه اخیر صحبت از راه اندازی مجدد آن شده است.

کارخانه سامان کاشی راه اندازی می شود عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در این باره مدتی پیش گفته بود: تاکنون جلسات مختلفی در سطح کشور و استانی با مدیران مرتبط و مالک کارخانه سامان کاشی برگزار شده و امیدواریم در سال تولید، پشتیبانی ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان کاشی بی کاشی

سامان کاشی بی کاشی