مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 18:402021-10-10سياسي

آخرین خبر از تلاش برای استرداد خاوری


سردار شیرزاد رییس پلیس بین الملل ناجا در مورد استرداد محمودرضا خاوری یکی از اخلالگران کلان نظام اقتصادی کشور که به کانادا متواری شده است تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس پلیس بین الملل ناجا با تاکید بر ضرورت ایجاد دیپلماسی انتظامی گفت: دیپلماسی انتظامی جزو مواردی است که به شدت دنبال آن هستیم تا از طریق ایجاد این فرصت منافع کشور را در حوزه های نظامی تامین کنیم.

سردار هادی شیرزاد رییس پلیس بین الملل ناجا در مورد خدمات پلیس بین الملل گفت: هدف از تشکیل این سازمان این است که اگر جرمی در کشوری رخ داده و مجرم فرار کرده و به خارج از کشور رفته است، بتوان مجرم را در هر کشوری که ساکن شده دستگیر و به کشورش که محل وقوع جرم است استرداد کرد.

وی افزود: اینترپل یک سازمان بین المللی است و به اعتقاد کارشناسان اولین سازمان بین المللی از نظر تعداد عضو است و نزدیک به 100 سال است که این سازمان فعالیت خود را آغاز کرده است و ایران جزو اولین کشورهایی است که حدود 60 سال با این مجموعه همکاری دارد.

نحوه صدور اعلان قرمز برای مجرمان سردار شیرزاد در ادامه در مورد نحوه صدور اعلان قرمز برای مجرمان گفت: اعلان قرمز یکی از عملکردهای پلیس اینترپل است که بنا به درخواست پلیس یک کشور به مقر اصلی سازمان در پاریس ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از تلاش برای استرداد خاوری

آخرین خبر از تلاش برای استرداد خاوری