مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-10سياسي

ابعاد جدید پرونده سرقت بزرگ آب در گرگان/ ردپای افراد بانفوذ در پرونده


ابعاد جدید پرونده سرقت بزرگ آب در گرگان نشان دهنده اهمیت پرونده و حجم بالایی از ظلم به مردم شهر گرگان را نشان می دهد و در این بین رد پای افراد با نفوذ در وقوع جرم نیز دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عصر روز جمعه خبر کشف سرقت بزرگ آب شرب در گرگان توسط خبرگزاری فارس منتشر و در پی آن روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نیز خبر را بازنشر و تایید کرد و در ادامه نیز این خبر در سایر رسانه ها منتشر شد.

در ابتدای انتشار خبر اطلاعات کافی برای ابعاد بزرگی پرونده به صورت کامل مشخص نبود اما تحقیقات خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان و ارزیابی داده های خام این پرونده، نشان دهنده یک کشف پراهمیت جرم و ظلمی است که مجرمان این پرونده به مردم شهر گرگان روا داشته اند.

به گفته مسوولان اداره آب و فاضلاب استان گلستان، این سرقت با اتصال انشعاب غیرمجاز به یکی از خطوط انتقال اصلی آب شرب گرگان صورت گرفته و تحقیقات نشان می دهد این خط انتقال و محل وقوع جرم در مسیر شرق گرگان بوده است.

در شرایطی که مردم شهر گرگان تابستان بسیار سختی را پشت سر گذاشته اند، حجم قابل توجهی که مجرم یا مجرمان اقدام به سرقت آب شرب می کردند جای بسی تامل دارد و انتظار برخورد قاطعانه از دستگاه قضایی و مسوولان امر، موضوع مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد جدید پرونده سرقت بزرگ آب در گرگان/ ردپای افراد بانفوذ در پرونده

ابعاد جدید پرونده سرقت بزرگ آب در گرگان/ ردپای افراد بانفوذ در پرونده