مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-10فرهنگي

اکران فیلم های جشنواره کودک و نوجوان در سه سینمای استان کرمان


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان کرمان در سه شهرستان رفسنجان، بردسیر و بافت در حال برگزاری است و خوشبختانه سه سینما در استان به اکران این فیلم ها اختصاص یافته است.

- ایسنا/کرمان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان کرمان در سه شهرستان رفسنجان، بردسیر و بافت در حال برگزاری است و خوشبختانه سه سینما در استان به اکران این فیلم ها اختصاص یافته است.

وحیدمحمدی 18 مهرماه در حاشیه جشنواره بین المللی کودک و نواجوان در سینما گلستان امین رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفسنجان همیشه شهر زندگی بوده و ظرفیت های فراوانی دارد.

در حوزه هنرهای سینمایی هم سرآمد است و هنرمندان ممتازی دارد.

وی تصریح کرد: در شهرستان رفسنجان از جشنواره بین المللی کودک و نوجوان استقبال خوبی شده و مسئولین نیز همراهی خوبی کردند و چون همزمان با هفته کودک بود فرصتی پیش آمد تا کودکان و نوجوانان بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

محمدی با بیان اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان کرمان در سه شهرستان رفسنجان، بردسیر و بافت در حال برگزاری است، افزود: سه سینما در استان به اکران این فیلم ها اختصاص یافته و 10 فیلم از آخرین تولیدات سینمای ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم های جشنواره کودک و نوجوان در سه سینمای استان کرمان

اکران فیلم های جشنواره کودک و نوجوان در سه سینمای استان کرمان