مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-10حوادث

افزایش 46 درصدی دستگیری سارقان در مبارکه


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه گفت: در حوزه ی کالای قاچاق و انهدام باندهای قاچاق 23 درصد افزایش کشفیات را داشتیم و در حوزه دستگیری سارقین 46 درصد افزایش دستگیری و در حوزه مواد مخدر 32 درصد افزایش دستگیری سوداگران مرگ را داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مبارکه، رضا محمدی صبح امروز در نشست خبری نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی در همه سطوح، برنامه ها، مناسبت ها و مأموریت های مختلف به صورت میدانی حضور پیدا می کند و با هماهنگی های بین بخشی و استفاده از پتانسیل سایر دستگاه ها، همچنین بهره گیری از ظرفیت های مردمی تلاش بسیار مؤثری انجام می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه گفت: نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع و کشف جرم و مقابله با عناصر نامطلوب در سطح جامعه و همچنین برخورد با سوداگران مرگ و توزیع کننده گان مواد مخدر به صورت ویژه مأموریت خود را پیگیری می کند و یکی از مهم ترین موضوعاتی که همواره تأکید می کنیم اینکه امنیت تولید اجتماعی است و همه آحاد در ایجاد و تولید امنیت نقش به سزایی دارند.

وی با اشاره به خدمت بی منت و خالصانه نیروی انتظامی بیان کرد: امنیت فردی و عمومی در جامعه با توجه به نوع همکاری و مشارکت آحاد مردم است به این معنا که هر فردی در جامعه نسبت به امنیت فردی خودش و نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 46 درصدی دستگیری سارقان در مبارکه

افزایش 46 درصدی دستگیری سارقان در مبارکه