مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-10دانش

پایان واکسیناسیون دانشجویان تا آخر مهر/ضرورت از سرگیری هر چه سریعتر آموزش حضوری


افزایش سنوات دانشجویی در دانشگاه ها داریم که جمعیت دانشگاه ها از ظرایط عادی بسیار متفاوت است که دشواری های خاصی را در کنار خود دارد.

- افزایش سنوات دانشجویی در دانشگاه ها داریم که جمعیت دانشگاه ها از ظرایط عادی بسیار متفاوت است که دشواری های خاصی را در کنار خود دارد.

معاون آموزشی وزارت علوم بر لزوم از سرگیری هر چه سریع تر آموزش های حضوری تأکید کرد، گفت: امیدواریم واکسیناسیون دانشجویان تا پایان مهرماه صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خاکی صدیق در نشست روسای دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری که امروز (یکشنبه) با محوریت تبیین سیاست های آموزش عالی در دوره جدید به صورت حضوری و برخط در سالن شهدای جهاد علمی این وزارتخانه برگزار شد، با بیان اینکه از سرگیری هر چه سریع تر آموزش های حضوری در دانشگاه ها الزامی است گفت: آموزش الکترونیکی جزو سیاست های کلان نظام آموزش عالی کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از شرایط حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه واکسیناسیون است، افزود: واکسیناسیون اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ها در شهریورماه امسال انجام شد و قرار بود دانشجویان نیز تا پایان آذرماه واکسینه شوند.

خوشبختانه با گستردگی واکسیناسیون، امیدواریم تا پایان مهرماه این امر صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان واکسیناسیون دانشجویان تا آخر مهر/ضرورت از سرگیری هر چه سریعتر آموزش حضوری

پایان واکسیناسیون دانشجویان تا آخر مهر/ضرورت از سرگیری هر چه سریعتر آموزش حضوری