مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-10سياسي

راهکار مجلس برای جبران کسری بودجه


نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه غیرعلنی و علنی پارلمان به بررسی راهکارهای رفع کسری بودجه سال جاری و همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای بودجه 1401 پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، طبق توضیحات سید نظام موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس، امروز مجلس میزبان مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارشی درباره شاخص های کلان اقتصادی کشور و روند اجرای بودجه 1400 و آسیب ها و نقاط ضعف و قوت آن بود؛ در این نشست میرکاظمی ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با برنامه های دولت جدید جهت اصلاح ساختار بودجه ، بر همکاری بین مجلس شورای اسلامی و دولت تاکید کرد.

به گفته وی، رییس مجلس در نشست غیرعلنی بر اصلاح ساختار در بودجه سال 1400 تا پایان سال تاکید کرده و اینکه بررسی بودجه 1401 نیز به اصلاح آیین نامه داخلی نیاز است تا به تبع آن بستر حقوقی برای اصلاح ساختار بررسی بودجه فراهم شود.

نصرالله پژمان فر نایب رییس کمیسیون اصل نود هدف از این جلسه را هماهنگی بین دولت و مجلس در مسائل بودجه ای خواند و توضیح داد: مدیریت غلط بودجه کشور در دولت یازدهم و دوازدهم موجب ایجاد دو هزار هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت شده که باید فکری برای این بدهی انباشته کرد؛ نتیجه بدهکار کردن دولت این است که برای حل آن دولت ها دست در جیب مردم کرده و مردم را فقیرتر می کنند حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار مجلس برای جبران کسری بودجه

راهکار مجلس برای جبران کسری بودجه