مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-10اقتصادي

کمبود روزانه 80 اهداکننده برای رسیدن به شرایط مطلوب


مدیرکل انتقال خون هرمزگان با اشاره به کمبود روزانه80 اهداکننده خون، گفت: نیاز خونی روزانه هرمزگان با اهدای خون 230نفر تامین خواهد شد که در حال حاضر روزانه 150نفر خون اهدا می کنند.

- ایمان زارعی در گفتگو با میزان خون اهدایی از سوی مردم دچار تغییر شد و همین موضوع چالش هایی را در مدیریت ذخایر خونی ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسبی که از شرایط استاندارد مراکز انتقال خون در سطح جامعه انجام شد این روند ترس از اهدای خون در میان مردم مدیریت شد.

مدیرکل انتقال خون استان هرمزگان با اشاره به تامین مستمر خون 23 مرکز درمانی در سطح استان هرمزگان، ابراز داشت: در طول روز نیاز است که برای تامین خون مراکز درمانی و بانک خونی هفت روزه هرمزگان، حداقل 230 نفر اقدام به اهدای خون کنند.

زارعی با ذکر این نکته که در حال حاضر میزان مشارکت مردم به 150 نفر در روز رسیده است، تصریح کرد: با توجه به اختلاف تعداد افراد اهدا کننده و میزان خون مورد نیاز، ذخایر خونی استان هرمزگان پایدار و مطلوب نیست که با اهدای خون از سوی بخشی از افراد جامعه مدیریت خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که در سطح استان هرمزگان به تمام گروه های خونی نیازمند هستیم، بیان داشت: از افرادی که دارای گروه خونی منفی هستند و شرایط لازم برای اهدای خون را دارند درخواست می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود روزانه 80 اهداکننده برای رسیدن به شرایط مطلوب

کمبود روزانه 80 اهداکننده برای رسیدن به شرایط مطلوب