مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-10پزشكي

کدام واکسن کرونا برای زیر 12 سال تایید شده است؟


همه واکسن های کرونا بین 6 تا 9 ماه در بدن فراد ایمنی ایجاد می کنند و بعد از آن طبق تصمیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صورت نیاز دُز یادآور تزریق خواهد شد، - البته هنوز تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون واکسن کرونایی برای افراد زیر 12 سال از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تایید نشده است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (18 مهرماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در رابطه با واکسیناسیون افراد 12 تا 18 سال، اظهار کرد: واکسن سینوفارم برای این گروه هدف توسط سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تایید شده و تزریق می شود، البته واکسن کوبایی ایرانی نیز واکسن ایمنی بوده و در صورت اعلام نتایج رسمی و تایید آن قطعاً از این واکسن نیز استفاده خواهد شد.

وی در رابطه با واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال، افزود: تاکنون واکسن کرونایی برای افراد زیر 12 سال از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تایید نشده و در سایر کشورها نیز در حال بررسی است، گفتنی است تصمیم گیری در خصوص بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه ها توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام واکسن کرونا برای زیر 12 سال تایید شده است؟

کدام واکسن کرونا برای زیر 12 سال تایید شده است؟