مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-10اقتصادي

137 واحد صنفی گران فروش و کم فروش در ری جریمه شدند


رییس اتاق اصناف شهرستان ری از برخورد با 137 واحد صنفی کم فروشی و گران فروشی و تشکیل 263 مورد پرنده تخلف به دلیل عدم درج قیمت در ری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به تشدید نظارت بر بازار توسط بازرسان اتاق اصناف اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری در شهریورماه از 3820 واحد صنفی بازرسی به عمل آوردند و در این راستا 505 پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی گفت: عمده تخلفات واحد های صنفی در زمینه کم فروشی، گران فروشی و عدم درج قیمت بوده که بر این اساس در طول یک ماهه گذشته 137 مورد تخلف کم فروشی و گران فروشی و 263 مورد تخلف عدم درج قیمت در بازرسی از واحد های صنفی سطح شهرستان ری به ثبت رسیده است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: تیم های بازرسی اتاق اصناف به شکل گروه های دو نفره و در دو شیفت فعالیت صنوف شهرستان ری را رصد و نسبت به اعمال قانون نظام صنفی اقدام می کنند.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: با هرگونه کم فروشی یا گران فروشی در سطح شهرستان به شدت برخورد می شود و در این راستا از همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلف مراتب را به اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کنند.

انتهای پیام/67062


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 واحد صنفی گران فروش و کم فروش در ری جریمه شدند

137 واحد صنفی گران فروش و کم فروش در ری جریمه شدند