مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-10پزشكي

مرد رفسنجانی نجات بخش جان سه نفر شد


مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از اهدای عضو یک مرد رفسنجانی خبر داد و گفت: این ششمین اهدای اعضا در رفسنجان در سال جاری به شمار می رود.

- ایسنا/کرمان مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از اهدای عضو یک مرد رفسنجانی خبر داد و گفت: این ششمین اهدای اعضا در رفسنجان در سال جاری به شمار می رود.

زهرا عظیمی صبح امروز 18 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز یک مرد 51 ساله رفسنجانی به نام احمد اسماعیلی با اهدای سه عضو حیات بخش خود به سه بیمار نیازمند زندگی بخشید.

وی افزود: اهدا کننده به دلیل ضایعه مغزی 17 مهرماه توسط آمبولانس اورژانس 115 به این مرکز منتقل و در بخش آی سی یو بستری شده بود.

عظیمی ادامه داد: روز گذشته با تایید مرگ مغزی توسط تیم پزشکان مربوطه و پس از رضایت خانواده ایثارگر وی امروز یکشنبه 18 مهرماه به سه بیمار نیازمند عضو زندگی دوباره داد.

مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه کبد این جان بخش به شیراز و دو کلیه وی به کرمان منتقل شد، خاطرنشان کرد: این ششمین اهدای عضو در سال 1400بود که در اتاق عمل بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد رفسنجانی نجات بخش جان سه نفر شد

مرد رفسنجانی نجات بخش جان سه نفر شد