مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-10سياسي

وزارت کشور تا کنون درباره شهردار همدان اعلام نظر نکرده است


رییس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: طبق قانون، وزارت کشور پیش از این باید نتیجه بررسی پرونده شهردار همدان را اعلام می کرد.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: طبق قانون، وزارت کشور پیش از این باید نتیجه بررسی پرونده شهردار همدان را اعلام می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حیدری یکشنبه 18 مهرماه در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان ضمن گلایه از عملکرد وزارت کشور در خصوص تأیید شهردار همدان، اظهارکرد: بر اساس تبصره 3 ماده 8 قانون شوراها وزیر کشور موظف است ظرف مدت 10 روز حکم شهردار را اعلام کند این در حالیست که برای شهر همدان از یک ماه هم عبور کرده است.

وی افزود: شورای شهر همدان به طور رسمی شهردار منتخب را به وزارت کشور معرفی کرده اما تاکنون وزارت کشور در این خصوص اعلام نظر نکرده و وزیر کشور هر چه سریعتر به وظیفه قانونی خود عمل کند چرا که طولانی شدن این روند به شائبه تحت تأثیر قرار گرفتن وی از نماینده مجلس دامن خواهد زد.

بخش عمده ای از حق بیمه پرسنل سازمان حمل ونقل بار و مسافر از سال 97 پرداخت نشده است وی در ادامه با اشاره به برخی از ادغام های صورت گرفته در زیرمجموعه های شهرداری در سال های گذشته، بیان کرد: با ادغام سازمان های اتوبوسرانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور تا کنون درباره شهردار همدان اعلام نظر نکرده است

وزارت کشور تا کنون درباره شهردار همدان اعلام نظر نکرده است