مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-10سياسي

93 درصد روستاهای استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان درباره توسعه زیرساخت های انرژی و ارتباطات، گفت: 93 درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

- ، مهدی صمیمیان صبح یکشنبه در آیین روز روستا و عشایر به میزبانی مسجد امام حسین (ع) روستای فولاد محله مهدی شهر با اشاره به توسعه زیرساخت های روستایی در سطح استان، تاکید کرد: 80 درصد روستاهای ما از پوشش اینترنت برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی 415 آبادی و روستا در استان از تلفن همراه بهره مند هستند، افزود: 501 روستا در استان از امکان ارتباط تلفنی برخوردارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان با بیان اینکه 93 درصد روستاهای استان از نعمت خدادادی گاز طبیعی برخوردار هستند، ابراز کرد: 99.

9 درصد روستاهای استان از نعمت برق نیز برخوردار هستند.

صمیمیان با بیان اینکه 134 خانه بهداشت و 31 مرکز جامع سلامت روستایی در روستاهای استان خدمات بهداشتی درمانی را به روستاییان ارائه می کنند، بیان کرد: 322 روستای ما از نعمت آب شرب روستایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه در 297 روستای دارای دهیاری استان، طرح هادی اجرایی شده است، افزود: بیش از 82 میلیارد تومان اعتبار برای آب روستایی و 25 میلیارد تومان هم برای راه روستایی استان در نظر گرفته شده است از سوی دیگر باید گفت 197 ماشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 درصد روستاهای استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند

93 درصد روستاهای استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند