مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-10اقتصادي

آقای زنگنه! قرار بود «کرسنت» را این طور جمع کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اواخر کار دولت روحانی، کمتر از 40 روز پیش بود که بیژن زنگنه، وزیر سابق نفت گفت: حکم کرسنت در مهرماه صادر می شود؛ - شرکت ملی نفت ایران در حالی در پرونده کرسنت محکوم به پرداخت جریمه شد که بیژن زنگنه سال 92 وعده کرده بود سه ماهه پرونده را جمع می کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اواخر کار دولت روحانی، کمتر از 40 روز پیش بود که بیژن زنگنه، وزیر سابق نفت گفت: حکم کرسنت در مهرماه صادر می شود؛ فضای عمومی و حتی رسانه ای جامعه از این خبر جا ماندند و توجهی به آن نشد.

برخی رسانه ها نوشتند دولت بنفش چاله کرسنت را برای دولت رییسی کنده است و باید میلیارد ها دلار از منابع کشور بابت تصمیمات اشتباه سه دولت، به حساب یک دلال اماراتی واریز شود.

خبرگزاری رویترز، هفته گذشته در گزارشی نوشت: کرسنت در شکایت نخست موفق شده حکم 607 میلیون دلاری علیه ایران دریافت کند و حکم دوم تا سال آینده تعیین تکلیف می شود.

قرارداد کرسنت، قراردادی است که در سال 1381 بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت الهلال یا همان کرسنت امضا شد؛ زنگنه مدافع سرسخت این قرارداد بود و قصد داشت گاز ایران را به یک شرکت دلال فروخته تا این شرکت، صادرکننده گاز به شارجه امارات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای زنگنه! قرار بود «کرسنت» را این طور جمع کنید

آقای زنگنه! قرار بود «کرسنت» را این طور جمع کنید