مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-10اجتماعي

238 گونه پرنده مهاجر و بومی در لرستان وجود دارد


معاون فنی حفاظت محیط زیست لرستان گفت: 238 گونه پرنده مهاجر و بومی در استان وجود دارد - معاون فنی حفاظت محیط زیست استان: کاهش 30 تا 40 درصدی آب تالاب ها/ 238 گونه پرنده مهاجر و بومی در لرستان وجود دارد ایسنا/لرستان معاون فنی حفاظت محیط زیست لرستان گفت: 238 گونه پرنده مهاجر و بومی در استان وجود دارد نبی الله قائدرحمتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز جهانی پرندگان مهاجر دو بار در سال یعنی نیمه دوم اردیبهشت و نیمه دوم مهرماه نامگذاری شده است؛ این موضوع از سال 2006 شکل گرفته و برنامه هایی برای حفاظت از پرندگان مهاجر در این روز در نظر گرفته می شود.

معاون فنی حفاظت محیط زیست لرستان بیان کرد: روز جهانی پرندگان مهاجر، فرصتی برای یادآوری مسئولیت و حفاظت از این گونه های زیستی و آگاه سازی مردم برای شناخت و صیانت از آنان است.

قائدرحمتی با بیان اینکه هر موجودی که خداوند خلق کرده است در راستای استفاده و سعادت بشر بوده است، افزود: به عنوان نمونه داروی بیماری فلج اطفال از یک گونه جانوری تولید شده است، براین اساس باید این گونه ها مورد حفاظت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هر ساله عمده پرندگان مهاجر منظم و فصلی به صورت رفت و برگشتی مهاجرت می کنند، ادامه داد: به دلیل تغییرات آب و هوایی، دسترسی به مواد غذایی و پیدا کردن زیستگاه امن برای استراحت یا ماندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

238 گونه پرنده مهاجر و بومی در لرستان وجود دارد

238 گونه پرنده مهاجر و بومی در لرستان وجود دارد