مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-09سياسي

فرهنگ صلح و سازش در جامعه تعمیق شد


معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان گفت: ارتقاء کمی و کیفی وضعیت شورای حل اختلاف در گرو تلاش مجدانه اعضاء و کارکنان است تا در یک امر خیر و خداپسندانه هم گره از کار مردم بازکنند و هم در راستای تعمیق فرهنگ صلح و سازش در جامعه گام بردارند.

- ایسنا/کردستان معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان گفت: ارتقاء کمی و کیفی وضعیت شورای حل اختلاف در گرو تلاش مجدانه اعضاء و کارکنان است تا در یک امر خیر و خداپسندانه هم گره از کار مردم بازکنند و هم در راستای تعمیق فرهنگ صلح و سازش در جامعه گام بردارند.

بهادر اسدی امروز در حاشیه بازرسی هیئت نظارت و بازرسی شوراهای حل اختلاف استان کردستان از شعب شوراهای حل اختلاف سنندج و کامیاران اظهار کرد: با توجه به حضور مستمر و مداوم قضات شورای حل اختلاف در این حوزه های قضایی، انتظار می رود با تلاش مضاعف اعضاء پرونده های جریانی شورا و اجرای احکام شورا کاهش یابد.

وی موفقیت شعب صلحی شوراها را منوط به همکاری و تعامل با رییس دادگستری شهرستان ها و دفاتر خدمات قضایی دانست و عنوان کرد: باید دعاوی و شکایاتی که امکان صلح و سازش در آن ها وجود دارد جهت برقرای صلح و سازش به شعب صلحی شورای حل اختلاف ارسال گردد.

این مقام قضایی ضمن بررسی و تشریح وضعیت پرونده های جریانی در شورای حل اختلاف، خاطرنشان کرد: ارتقاء کمی و کیفی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ صلح و سازش در جامعه تعمیق شد

فرهنگ صلح و سازش در جامعه تعمیق شد