مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 17:002021-10-09اجتماعي

راه اندازی پایگاه های واکسیناسیون دانش آموزی در کشور از امروز


سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه از امروز پایگاههای واکسیناسیون دانش آموزی در تمام شهرهای کشور برابر با ظرفیت و توانمندی شبکه های بهداشت شکل می گیرند گفت: - سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه از امروز پایگاههای واکسیناسیون دانش آموزی در تمام شهرهای کشور برابر با ظرفیت و توانمندی شبکه های بهداشت شکل می گیرند گفت: واکسیناسیون دانش آموزان از هفته آینده رشد فزاینده ای خواهد داشت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه از امروز پایگاههای واکسیناسیون دانش آموزی در تمام شهرهای کشور برابر با ظرفیت و توانمندی شبکه های بهداشت شکل می گیرند گفت: واکسیناسیون دانش آموزان از هفته آینده رشد فزاینده ای خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در حاشیه همایش تکریم خیرین مدرسه ساز خارج از کشور با بیان اینکه الگوی بازگشایی مدارس تغییری نکرده است و همان الگویی که قبلا طراحی کرده بودیم را اجرا می کنیم گفت: اکنون سیستم های نظارت سامانه ای بر مدارس را داریم و مدارس به تدریج آماده می شوند با مهیا شدن شرایط، رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی، بازگشایی شوند.

وی افزود: ما از هفته گذشته دوکار خوب با وزارت بهداشت انجام دادیم، از جمله اینکه ابتدا از شهر تهران شروع کردیم و مدارسی به عنوان پایگاه واکسیناسیون انتخاب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه های واکسیناسیون دانش آموزی در کشور از امروز

راه اندازی پایگاه های واکسیناسیون دانش آموزی در کشور از امروز