مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-09بين الملل

ملکه انگلیس حاکم دبی را نقره داغ کرد


ملکه انگلیس دیگر قصد میزبانی از شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم 72ساله دبی در محل جایگاه ویژه خاندان سلطنتی انگلیس و مهمانانش در رقابت اسب دوانی شهر «ازکات» را ندارد.

- ​به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ملکه انگلیس دیگر قصد میزبانی از شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم 72ساله دبی در محل جایگاه ویژه خاندان سلطنتی انگلیس و مهمانانش در رقابت اسب دوانی شهر ازکات را ندارد.

بنابر گزارش روزنامه دیلی میل، این اتفاق بعد از آن می افتد که قاضی دادگاه انگلیس طی حکمی تایید کرد که این حاکم دبی با استفاده از جاسوس افزار پگاسوس که ساخت شرکت اسراییلی ان.

اس.

او است، از تلفن همراه همسر سابق خود هیا بن الحسین، خواهر ناتنی عبدالله دوم پادشاه اردن و تلفنهای همراه برخی از نزدیکان او از جمله وکیلش که یکی از اعضای حزب محافظه کار انگلیس است، جاسوسی کرده است.

به این ترتیب حاکم دبی به رغم سابقه چندین ساله تعاملش با خاندان سلطنتی انگلیس دیگر جایی در کنار الیزابت دوم، ملکه خاندان وینزور در جایگاه ویژه تماشاچیان رقابت اسب دوانی ازکات نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیل آنلاین، کاخ سلطنتی باکینگهام انگلیس از اظهار نظر درباره این گزارش خودداری کرد اما گزارش ها حاکی از آن هستند که خاندان سلطنتی انگلیس این تصمیم را بعد از بالا گرفتن درخواست ها از ملکه برای خودداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکه انگلیس حاکم دبی را نقره داغ کرد

ملکه انگلیس حاکم دبی را نقره داغ کرد